»27/02/2014

Διευκρινήσεις προγράμματος αγώνων

Αγαπητά μέλη,

Παρακάτω ακολουθεί μια ανακοίνωση που έχει σαν σκοπό να δώσει φώς στο πως πράττει η Ένωση και καταλήγει σε μερικές αποφάσεις.
Ελπίζουμε στον μέλλον να μας δοθεί χρόνος να δημοσιεύσουμε παρόμοιες ανακοινώσεις όπου περιγράφονται και εξηγούνται οι κινήσεις της Ένωσης προκειμένου να υπάρχει διαφάνεια και να κατανοήσουν καλύτερα τα μέλη τον τρόπου λειτουργίας της Ένωσης.

Σχετικά με το ετήσιο πρόγραμμα λοιπόν αναφέρουμε τα κάτωθι:

Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας για την μορφή του προγράμματος αγώνων 2014 είναι ως εξής:

1/8 buggy  
3 αγώνες μοιρασμένους + 4 κύπελλο
1/10 EP Touring3 αγώνες μοιρασμένους μόνο
1/10 Nitro TC
3 αγώνες μοιρασμένους + 4 κύπελλο
1/10 buggyΙσοβαθμία μεταξύ

Α) 3 αγώνες μοιρασμένα μόνο
Β) 3 αγώνες Αττική

1/8 Formula  
1 αγώνας + 4 κύπελλο
  

Το πρώτο συμπέρασμα είναι η μικρή συμμετοχή καθώς μόνο 28 μέλη ψήφισαν.
Το δεύτερο συμπέρασμα είναι ότι η πλειοψηφία επιθυμεί λίγους αγώνες και μοιρασμένους γεωγραφικά στον χάρτη.

Με βάση τα δεδομένα αυτά το πρόγραμμα Πανελλήνιου Πρωταθλήματος διαμορφώθηκε ως εξής:

1/8
buggy – 3 αγώνες: 1ος Νότια Ελλάδα (IMC, Κρήτη), 2ος Βόρεια Ελλάδα (HOBBYTECH, Σέρρες), 3ος Κεντρική Ελλάδα (Zorri, Αθήνα)

1/10 EP Touring – 3 αγώνες: 1ος Νότια Ελλάδα (Xtremespeedways, Κρήτη), 2ος Δυτική Ελλάδα (Μοντελοδρόμιο, Πάτρα), 3ος Κεντρική Ελλάδα (Zorri, Αθήνα)

1/10 buggy 2wd – 1 αγώνας στην Κεντρική Ελλάδα (Zorri, Αθήνα)

1/10 buggy 4wd – 1 αγώνας στην Βόρειο Ελλάδα (TopRC, Θεσσαλονίκη)

1/10 buggy SC – 1 αγώνας στην Κεντρική Ελλάδα (Zorri, Αθήνα)

1/10 Nitro – 3 αγώνες: 1ος και 3ος στην Κεντρική Ελλάδα (Zorri, Αθήνα), 2ος στην Δυτική Ελλάδα (Μοντελοδρόμιο, Πάτρα).

1/12 - 3 αγώνες στην Κεντρική Ελλάδα (RcRing, Αθήνα)

1/5 & 1/8 nitro – 4 αγώνες στην Κεντρική Ελλάδα (Zorri, Αθήνα)

 

Εξήγηση επιλογών.
Για όλες τις κατηγορίες θεωρούμε ότι το πιο σωστό είναι λίγοι αγώνες μοιρασμένοι σε κάθε περιοχή ώστε να μην δίνεται πλεονέκτημα ‘έδρας’ σε κανέναν. Επίσης κρατώντας τον αριθμό αγώνων μικρό, διευκολύνουμε την συμμετοχή των περισσότερων καθώς απαιτούνται μόνο δύο ταξίδια εκτός έδρας για όλους.

Αυτό το πετύχαμε σε δύο κατηγορίες, 1/8 buggy και 1/10 EP Touring, καθώς από εκεί και πέρα εμφανίζονται ιδιαιτερότητες στις υπόλοιπες.

a)      1/10 buggy 2wd, 4wd, SC. Σε αυτές τις τρείς κατηγορίες μεγάλο ποσοστό των ενδιαφερόμενων συμμετέχει και στις 2 από τις 3 με αρκετούς και στις 3. Η επιλογή να γίνονται και οι 3 κατηγορίες την ίδια ημέρα αποδείχτηκε αποτυχημένη το προηγούμενο έτος καθώς παρουσιαζόντουσαν οργανωτικά προβλήματα και μεγάλες καθυστερήσεις μειώνοντας αισθητά τον παράγοντα ευχαρίστησης των μελών. Έτσι αποφασίστηκε να γίνει ένας αγώνας Πανελληνίου σε κάθε κατηγορία. Από εκεί και πέρα εκτιμήσαμε την δραστηριότητα αγωνιζόμενων σε κάθε περιοχή που μπορεί να φιλοξενήσει αγώνα της κατηγορίας. Οι διαθέσιμες πίστες είναι δύο. TopRc, Θεσσαλονίκη και Zorri, Αθήνα. Στα 2wd και Short Course η δραστηριότητα εκτός Αττικής είναι περιορισμένη οπότε επιλέχτηκε η πίστα της Αθήνας για τις δυο αυτές κατηγορίες. Στα 4wd είναι γνωστό ότι στην Θεσσαλονίκη υπάρχει έντονη δραστηριότητα και επιλέξαμε να γίνει εκεί ο μοναδικός αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος

b)      1/10 nitro TC, 1/8 nitro track, 1/5 LS. Τρεις κατηγορίες όπου η συντριπτική πλειοψηφία των αγωνιζόμενων βρίσκονται στην Αττική. Για τα 1/10 nitro TC, παρά την επιτυχημένη περσινή διεξαγωγή του αγώνα στην Κρήτη, η πλειοψηφία των αγωνιζόμενων στην Αττική επανειλημμένα εξέφρασε αδυναμία να ξανακάνει ταξίδι στην επαρχία και κυρίως στην Κρήτη που είναι ο πιο μακρινός και ακριβός προορισμός. Αφού λοιπόν οφείλουμε να ικανοποιούμε το αίτημα των περισσότερων μελών μας, δόθηκε ένας αγώνας στην Πάτρα και οι υπόλοιποι δύο στην Αθήνα.

 

Κύπελλο Αττικής

Μετά την δήλωση του ΦΡΤ ότι για προσωπικούς λόγους δεν θα φιλοξενήσει αγώνες της Ένωσης για το 2014, παρουσιάστηκε μεγάλο πρόβλημα έλλειψης πίστας στην Αττική το οποίο η Ένωση κατάφερε να λύσει πετυχαίνοντας την επαναλειτουργία της πίστας στον Ασπρόπυργο κατόπιν συνεννόησης με τον ιδιοκτήτη του χώρου. Για να επαναλειτουργήσει όμως η πίστα στον Ασπρόπυργο απαιτούνται πολλά έξοδα τα οποία μπορούν να καλυφθούν μόνο με έσοδα από την προσέλευση αγωνιζόμενων. Καθώς ο ιδιοκτήτης της πίστας δεν είχε καμία επαγγελματική δραστηριότητα στον χώρο των τηλ/νων μοντέλων, ζητήθηκε από την Ένωση να συμβάλει στην προσπάθεια επαναλειτουργίας της πίστας.
Έτσι αποφασίστηκε να διεξαχθεί το Κύπελλο Αττικής, ένας θεσμός που πρώτη δημιούργησε η Ένωση το 2007 με ονομασία ‘ΑΤΤΙΚΟ’, καλύπτοντας δύο βασικές ανάγκες:

1)      Δραστηριότητα και επομένως εισροή εσόδων στην πίστα

2)      Ικανοποίηση του αιτήματος από αρκετά μέλη στην Αττική για περισσότερους αγώνες και όχι μόνο τρείς καθώς πολλοί ενδιαφέρονται να στηρίξουν την Ένωση πληρώνοντας την συνδρομή τους αλλά δεν ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν Πανελλήνιο Πρωτάθλημα που απαιτεί ταξίδια σε μεγάλες αποστάσεις.

 

Μια τέτοια κίνηση εύλογα δημιουργεί διάφορα ερωτήματα και απορίες και γι αυτόν τον λόγο καθυστέρησε να παρθεί η τελική απόφαση.
Στο τέλος όμως προτεραιότητα είχε η εξασφάλιση διάθεσης του χώρου προς την  Ένωση.

Αν δεν υπήρχε η παραπάνω συμφωνία δεν θα υπήρχε χώρος για την Ένωση να διεξάγει αγώνες στις περισσότερες κατηγορίες εντός Αττικής.

Εν συντομία αυτή είναι η λογική πίσω από την ιδέα του Κυπέλλου Αττικής αλλά και του σκεπτικού διαμόρφωσης του ετήσιου ημερολογίου αγώνων. Οτιδήποτε άλλο έχει ειπωθεί είναι κατηγορηματικά αναληθές.

 

Με εκτίμηση,

Το ΔΣ της ΕΛ.Μ.Ε.