Ανακοίνωση ΚΛΑΔΑΡΧΗ 1/10 4WD off road ηλεκτρικών κου ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗ Γ. - ΕΛ.Μ.Ε.


Προηγούμενο νέο Επόμενο νέο


»12/09/2019

Ανακοίνωση ΚΛΑΔΑΡΧΗ 1/10 4WD off road ηλεκτρικών κου ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗ Γ.

Ενημέρωση για 1/10 Ηλεκτρικά Off Road 4WD

Τις τελευταίες μέρες πολλά έχουν γραφτεί από σχόλια μέχρι ανακοινώσεις για το πρωτάθλημα της κατηγορίας.

Ως κλαδάρχης οφείλω να δώσω μια ενημέρωση για το τι έχει συμβεί μέχρι αυτή τι στιγμή καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς. Ήταν κάτι που είχα προγραμματισμένο να κάνω στο τέλος της χρονιάς αλλά η εξελίξεις των τελευταίων ημερών με αναγκάζουν να το κάνω τώρα για να γνωρίζουν όλοι οι μοντελιστές πως κινήθηκα και να λυθούν απορίες που μόνο σε παραφιλολογία οδηγούν.

Αρχικά λοιπόν φέτος δεν είχε οριστεί πρωτάθλημα για την κατηγορία , και επικοινωνώντας με τον τότε πρόεδρο της ΕΛ.Μ.Ε. κ.Ζωτιάδη μας ενημέρωσε ότι δεν υπάρχουν αγωνιζόμενοι να στηρίξουν πρωτάθληματικους αγώνες. Κάποιες προσπάθειες που έγιναν από την ένωση τα προηγούμενα χρόνια ήταν με συνδυασμό των 2WD και SCT έτσι ώστε να υπάρχει επάρκεια αγωνιζόμενων για την σωστή λειτουργία της διαδικασίας ξετουμπάρισμα κλπ.

Μάλιστα βλέποντας το ενδιαφέρον μου και αφού τον ενημέρωσα πως στην κατηγορία 4WD υπάρχουν αρκετοί αγωνιζόμενοι σε Θεσσαλονίκη και Κρήτη μου έδωσε το ελεύθερο να φτιάξω ένα πλάνο για πρωτάθλημα και να το συζητήσουμε φτιάχνοντάς και τους κανονισμούς για να σταθεί η κατηγορία μόνη της.

Έτσι και έκανα αφού πρώτα έψαξα και επικοινώνησα με οποιονδήποτε γνώριζα ότι έχει αγωνισθεί ή έχει ασχοληθεί με την κατηγορία.

Κατέληξα στα εξής τα οποία ανακοίνωσα και στον κ. Ζωτιάδη ο οποίος συμφώνησε και προχωρήσαμε :

Να γίνει ένα πρωτάθλημα 2 αγώνων , Θεσσαλονίκη – Κρήτη έτσι ώστε να γίνει ένα ξεκίνημα στην κατηγορία που εάν ήταν επιτυχημένο θα μπορούσε να καθιερωθεί και να διευρυνθεί.

Να υπάρχει ένα μίνιμουμ 12 συμμετοχών με συγκεκριμένη οδηγία – κανονισμό για το ξετουμπάρισμα και για τους τελικούς σε περίπτωση που ήταν κάτω από 15 ( αναλυτικά μπορείτε να διαβάσετε στους κανονισμούς ).

Να ορίζει η πίστα αλυτάρχη και γραμματεία έτσι ώστε να μην είναι υπερβολικό το κόστος για την πίστα να τελέσει τον αγώνα και να αναλαμβάνει και το κόστος κυπέλων και μεταλλίων.

Μετά που συζητήσαμε και τις λεπτομέρειες και με προτροπή του κ. Ζωτιάδη αποφασίσαμε να βάλουμε και ένα αγώνα στην Αθήνα , παρόλο που από επικοινωνία που είχαμε με τον πιστάρχη κ. Αγγελακόπουλο μας είχε ενημερώσει πως στην Αθήνα δεν υπήρχαν αρκετοί αγωνιζόμενοι με 4WD. Θεωρήσαμε όμως σωστό σαν πρώτη προσπάθεια να μπει και η Αθήνα στο πρόγραμμα για να δούμε αν κεντρίσουμε το ενδιαφέρον περισσότερων αγωνιζομένων.

Με τους 3 αγώνες στο πρόγραμμα επιλέξαμε να μετράνε οι 2 ακριβώς για τον προαναφερθέν λόγο.

Οι ημερομηνίες ήταν δύσκολο να βγουν αφού είχαμε φτάσει πλέον στο Μάρτιο αλλά με αρκετά τηλέφωνα βγήκε ένα πρόγραμμα που σίγουρα δεν θα ικανοποιούσε όλους αλλά κάναμε το καλύτερο δυνατό με τα υπάρχουσα δεδομένα.

Ο πρώτος αγώνας έγινε στην Θεσσαλονίκη , μια πίστα με χωμάτινο τερέν και με πολύ καινούργιο και ενθουσιώδες κόσμο. Με 13 Θεσσαλονικείς και 3 κρητικούς ( 16 στο σύνολο λοιπόν ) έγινε ένας πολύ καλός αγώνας με άριστο κλίμα μεταξύ των αγωνιζόμενων.

Ο δεύτερος αγώνας έπεφτε αρκετά κοντά και επειδή υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον από τους Θεσσαλονικείς μεταφέρθηκε ένα μήνα αργότερα μετά από συνεννόηση με όλους τους αγωνιζόμενους και αυτό έφερε σαν αποτέλεσμα έξι αγωνιζόμενοι να ταξιδέψουν από Θεσσαλονίκη – Κρήτη .

Δεκαέξι συμμετοχές είχε και ο δεύτερος αγώνας στην Κρήτη ( 10 κρητικοί και 6 Θεσσαλονικείς ) και στέφθηκε και αυτός με απόλυτη επιτυχία .

Μέχρι εδώ τα μόνα παράπονα που είχα ακούσει ως κλαδάρχης ήταν για το πρόγραμμα και για την αλλαγή της ημερομηνίας . Να πω λοιπόν εδώ , ότι η ημερομηνίες βγήκαν δύσκολα γιατί υπήρχαν παντού αγώνες και εμείς βγάλαμε τελευταίοι το πρόγραμμα και για την αλλαγή έκανα αυτό που εξυπηρετούσε την πλειοψηφία έτσι ώστε να γίνει ένας καλύτερος αγώνας. Και επειδή πολύ καλοθελητές υπάρχουν και προσπαθούν να βρουν παντού πρόβλημα , ψάχνοντας λεπτομέρειες και μικρά γράμματα , εγώ ως κλαδάρχης και όσο είμαι σε θέση που μπορώ να βοηθήσω αλλά και να αναδείξω μια κατηγορία και γενικά το μοντελισμό , δεν θα κοιτάω μόνο τους κανονισμούς αλλά το τί είναι καλό και συμφέρον για την κατηγορία και τους μονελιστές . Έχω δει πολλές φορές να παρακάμπτονται κανονισμοί όταν είναι για κάτι καλό παντού σε όλο τον κόσμο . Ας είμαστε λίγο θετικοί και καλοπροαίρετοι.

Και πάμε τώρα στον 3ο αγώνα που ήταν να γίνει στην Αθήνα . Μέχρι και λίγες μέρες πριν την λήξη της προθεσμίας των συμμετοχών είχαμε εφτά 7 συμμετοχές πληρωμένες ( 3 από Αθήνα , 2 από Κρήτη και 2 από Θεσσαλονίκη ) . Χρειαζόμασταν άλλους 5 για να πιασουμε το μίνιμουμ έτσι ώστε να γίνει ο Αγώνας.

Μιλώντας με τον κ. Αγγελακόπουλο μου επιβεβαίωσε πως δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο και ακόμα και να μεταφέρουμε την ημερομηνία δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Αμέσως επικοινώνησα με τον τωρινό πρόεδρο της ΕΛ.Μ.Ε. για να τον ενημερώσω πως ο αγώνας δεν μπορεί να γίνει και ότι θα ακυρωθεί , οπότε να κλείσει το πρωτάθλημα με τους 2 αγώνες που έχουν ολοκληρωθεί με επιτυχία. Με ενημέρωσε πως είναι τυπικό το θέμα και πως θα κλείσει άμεσα. Το ίδιο βράδυ όμως με ξαναπήρε και μου είπε πως υπάρχει περίπτωση να γίνει ο αγώνας αφού ο κ. Χριστοδούλου θεωρεί πως μπορεί να βρεθεί ικανός αριθμός συμμετοχών από Αθήνα γιατί στην πίστα του έχουν δείξει ενδιαφέρον αρκετά 4WD. Από πλευράς μου θεώρησα σωστό να μην ανακοινωθεί τίποτα μέχρι να επιβεβαιώσω πως αυτό είναι πραγματικότητα και εφόσον ισχύει να δούμε πότε μπορούμε να βρούμε μια ημερομηνία έτσι ώστε να μην βρεθεί ο κόσμος εξ απροόπτου.

Παρόλα αυτά και χωρίς να προλάβουμε να δούμε αν είναι όλα αυτά εφικτά βγαίνει μια ανακοίνωση βιαστικά και δημιούργησε ένα πανικό αφού κανείς δεν γνώριζε όλες τις λεπτομέρειες και ο καθένας φανταζόταν και σκεφτόταν ότι ήθελε.

Το αποτέλεσμα ήταν να πάρει μια δεύτερη απόφαση ο πρόεδρος , προσπαθώντας να σώσει τα κακός κείμενα , και πάνω στο δικό του πανικό αποφάσισε ακύρωση και του αγώνα και του πρωταθλήματος . Βέβαια με ηρεμία και αφού μελέτησε αναλυτικά τους κανονισμούς , πήρε πίσω την απόφαση του.

Προσωπικά δεν θεωρώ πως τίθεται θέμα ακύρωσης του πρωταθλήματος αφού ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δύο από τους τρείς αγώνες και όλοι γνωρίζαμε πως δύσκολα θα γίνει ο τρίτος για αυτό και είχαμε ορίσει να μετρήσουν μόνο δύο. Άλλα και για να είμαστε και 100% δίκαιοι ρωτήσαμε και όλους τους αγωνιζόμενους που πήραν μέρος και όλοι εκτός από έναν δεν έχουν κανένα πρόβλημα ή μάλλον θα έχουν πρόβλημα και θα είναι απογοητευμένοι αν τους ακυρώσουν όλοι αυτήν την προσπάθεια που έκαναν.

Με εκτίμηση ,

Γιώργος Ανδρεαδάκης





OΡΟΙ ΧΡHΣΗΣ - ΠΟΛΙΤΙΚH ΑΠΟΡΡHΤΟΥ

Ενημέρωση στοιχείων απορρήτου